TB TO COPENHAGEN OPEN

    

    

    

    

Det er ingen mangel på flotte bilder fra København i år takket være Peter Kasbergen, og jeg gleder meg til neste konkurranse av å se disse bildene. TIl nå har vi trent hver dag denne påsken, inkludert i dag, men i kveld bærer det avgårde på hytta med familien til Sverre. Det skal bli godt å få noen dager fri. Jeg har pakket med meg litt av hvert, så satser på at jeg faktisk får gjort litt, haha! 

Selv om det er ferie har jeg satt meg et par “mål”  som jeg ønsker å oppnå på disse dagene. Det ene er å tøye hver dag, det andre er å lese i boken min hver dag. I tillegg til det vil jeg tegne ferdig de nye kjolene mine og ta bilder! Som dere skjønner er jeg ikke helt typen som ikke liker å ha noe å gjøre, tvert imot kjeder jeg meg veldig fort haha, så jeg foretrekker å ha noe å gjøre på!

Nå skal jeg bare pakke sammen sakene så bærer det snart avgårde!

Hva skal du i ferien?

xoxo

 

There is no lack of pretty pictures from Copenhagen Open because of Peter Kasbergen! And I am already looking forward to the next competition by looking at these pictures. Until now this holiday we have been practicing every day including today, but tonight we are heading to Sweden for some days of vacation. I am not the type to just “do nothing”, actually I get bored really fast, so I like to have something to do. That is why I have brought a few things to do out there. I am planning to stretch every day, draw dresses, read and take pictures!

How do you like to spend your holiday?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg