OOTD // DANCE FASHION


PHOTOS BY SVERRE FJELLSTAD // NAILS BY @Miss.nailed.it // PANTS FROM BIKBOK // BODY (I´ll check!)

På treningshelgen som var ble det en del skifting av antrekk, men sjelden en pause til å ta bilde av det i! Men fikk hvertfall tatt noen få bilde i dette antrekket her! Denne buksa er ny favoritt!!! Passer perfekt på dansegulvet og ute når våren kommer. Nå er jeg så mektig lei av vinter at jeg måtte få på meg noen vår klær..Blomster og bare armer.. Nå må våren komme snart!

Jeg er som dere kanskje vet tidenes frysepinne, så jeg ønsker meg varmere dager. Dessuten er jeg rimelig blek og har mangel på D vitamin. Jeg tar tran, så satser på atd et gjør at jeg er innafor normalen snart, men sola kan godt komme å hjelpe til!

Resten av dagen i dag kommer til å bli rimelig heftig…Etter jobb skal vi først trene standard, så skal vi undervise, og så skal vi trene latin. Når vi får kommet oss hjem fra studio gjelder det bare å pakke ferdig og komme seg i seng for vi skal opp midt på natta for å rekke flyet vårt..Hvem fant ut at fly som går klokken 6 om morgenen var en god ide??

Denne gangen har jeg heldigvis pakket det meste på forhånd, så det er ikke så alt for mye igjen. Vi skal være borte i tre dager, før vi er tilbake til treningshelg.

Nå skal jeg bare ut å gjøre et par små ærend, så bærer det avgårde til studio!

xoxo

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg