OOTD // DANCE FASHION

PHOTOS BY SVERRE FJELLSTAD

I går var det mandag, og da var det selvfølgelig standard som sto på treningsplanen. Over kan dere se antrekket jeg hadde på meg i går. Jeg innså da jeg tok bilder at så godt som hele dette antrekket er fra bikbok! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke hadde noen bilder bakfra, jeg er helt sikker på at jeg hadde ryggen til på flere bilder, men det var plutselig ingen der da jeg importerte bilene….Sverre..? haha
Uansett, grunnen til at jeg ville vise dere bakfra er fordi både bhen og bodyen er skikkelig kule bak! Men det får bli en annen gang. Uansett, dette har jeg på meg:

-Bukse fra BikBok
-Body fra BikBok
-Sko fra Aida
-Bh fra BikBok
-Strømpebukse fra H&M

Vi hadde først barnekurs, så trente vi i ca 2t og 30 min. På grunn av at trenerne våre var bortreist var det kun egentrening denne mandagen. Det var veldig få i studio, så vi hadde nesten hele hallen for oss selv. Deilig å ha det helt rolig der å få jobbe i fred og ro da, av og til!

Nå har jeg jobbet i hele dag, så nå skal jeg en liten tur hjemom før trening i kveld!

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg