BOWLING // NIGHT OUT

Herlighet, dette innlegget hadde jeg helt glemt! Trodde egentlig jeg hadde publisert det, men så kom jeg på at da jeg hadde skrevet det ferdig klikka hele nettet eller noe så alt jeg hadde skrevet forsvant…. Da ble jeg så irritert at jeg ikke orka å gjøre det nå nå da haha, men her kommer det i alle fall!

I had totally forgotten this post! I taught I had posted it actually, but then I remembered what happened. I had just finished the post, and then suddenly the internet failed, and everything i wrote disappeared.. I got so irritated that I did not want to write it all again at that point haha, but here it comes!


Som er forsinka bursdagsfeiring dro jeg og gjengen ut for å bowle! Det var så kosli, og vi bowla i flere timer haha. Jeg har ikke på bowlet på skikkelig lenge så jeg ble veldig overasket over at jeg leda lenge alle rundene! Men så kom Sverre og slo meg på slutten tre ganger på rad, så irriterende! Heldigvis fikk jeg payback og vant siste runden!

As a delayed birthday celebration my friends and I went out to do some bowling! I have now done it in ages, so it was very fun to try again. I was actually surprised that  I had the lead in all the rounds for a long time, until Sverre beat me at the end of each round haha, so irritating! But luckily I won the last round!

Når du får strike! haha
When you hit a strike, haha


I løpet av kvelden fant vi ut at de ikke solgte sjokolade (what??) på bowlingen, men da frosvant plutselig Marie, som dere kan se under, og når hun kom tilbake hadde hun løpt til bensinstajsonen og kjøpt 4 (!!) store sjokoladeplater! Ingen lørdag uten sjokolade – og det fiksa hun!


Det kosligste med å gjøre sånne ting er at alle kommer sammen og får tilbragt litt tid sammen. Vi har alle veldig travle liv, og det er sjeldent at vi treffest så mange på en gang. Vi er opptatt de neste 4 helgene liksom..kanskje flere! Så det gjelder å bruke mulighetene man har. Jeg håper det ikke blir alt for lenge til neste gang!

 

Liker du å bowle?

xoxo

The thing I liked most of all was spending time with so many friends at once. We very rarely have time to get together all of us like this, so we have to make the most out if it when we actually got time!

Do you like to bowl?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg