OOTD // DANCE FASHION

Jeg har aldri vært spesielt opptatt av mote og hva som er “inn”. Jeg har aldri vært opptatt av å ha dyre klær, og jeg har generelt aldri vært opptatt av hvordan jeg har gått kledd sånn i forhold til mote. Det viktigste for meg er alltid å gå i noe som jeg føler meg komfortabel med. Det kan være alt fra null sminke og joggebukse en dag til kjole og høye hæler en annen dag! Men misforstå meg rett – jeg elsker klær! Men det viktigste for meg er ikke merke, pris eller noe sånn, men om jeg liker det eller ikke. Og selvfølgelig, det viktigste spørsmålet – kan det danses i? haha. Det er både litt tull og seirøst, fordi når jeg først kjøper meg klær så er det som regel det jeg tenker haha! Så lenge det ikke er jeans, hettegensere eller varme gensere osv, så kjøper jeg det ikke om jeg ikke tenker jeg kan trene i det. I tillegg, siden jeg har et veldig smalt klesbudsjett kjøper jeg ikke noe med mindre jeg tenker “JA!” med en gang. Hvis det er sånn “Meh, nja, tja”, da blir det hengende i butikken, for ellers blir det bare hengende i skapet mitt!

Uansett – på grunn av min kjærtlighet til trening/dansetøy tenkte jeg å starte en ny “spalte” eller hva man skal kalle det, her på bloggen som jeg velger å kalle “Dance fashion”. Det kommer ikke til å komme hver dag, men når jeg har noe nytt å dele så kommer det! Det kommer rett og slett til å bli hva jeg har på meg på trening. Noe jeg selv liker.

Også inennfor danseklær finnes det “merker” og mye av det er veldig dyrt! En topp koster lett 300 kr… Og det synes jeg er mye penger. Jeg har selvfølgelig noe som er “skikkelig” dansetøy, men det aller meste er fra helt vanlige butikker! I går hadde jeg på meg:

-Bh fra Cubus
-Topp og strømpebukse fra H&M
-Tunika fra Gina Tricot (hvor jeg har knyttet armene rundt livet)
-Sko fra Aida

Neglene mine er selvfølgelig fikset av @miss.nailed.it!

 

Som dere kanskje også legger merke til har jeg ikke på noe særlig sminke (kun bryn), og sånn kommer det sikkert til å være på de fleste bildene haha. Jeg står som regel opp 6 om morgenen, og skal kun jobbe og trene. Derfor er det kun de dagene jeg føler for det at jeg sminker meg. Jeg er helt komfortabel med å gå uten sminke, og det er jeg vedlig glad for! Kan sove litt ekstra om morgenen haha!

Hva synes du om antrekket?

xoxo

I have decided to start a new thing here on my blog that I would like to call “Dance Fashion”. Where I will post outfits from my dance training! I have never really been in to fashion, but I love clothes and I love to dress up in something that I feel comfortable in! That can be no makeup and sweatpants one day and a dress and heels the next day. Anyway, most of the time when I shop I ask myself – “can I dance in it?” haha. And because of my small shopping budget I never buy anything unless I think “YES!”, straight away. If it´s a “neh, maybe” it´ll stay in the shop.

There are brands also in dance wear, and they are usually very expensive. Ofcourse I have some clothes that are “meant” for dancing, but most of my dancewear are “normal” clothes. Today I was wearing:
-Bra from Cubus
-Top and leggings from H&M
-Tunika from Gina Tricot (around my waist)

-Nails by @miss.nailed.it ofcourse!

Do you like my outfit?

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg