THE BOYS AND I

I dag tok disse finingene med meg ut for å spise. Det var deres bursdagspresang til meg – så koslig å gjøre noe sammen! I dag hadde vi jo en fridag her i København så da var vi i byen å kikka litt. Da vi var ute å kikka sendte jeg en snap til mamma, og hun svarte noe sånn som “deg og guttaboys!” , og det er jo helt sant haha. Jeg har mange gode venninner, men jeg har også utrolig gode gutte-venner som jeg tilbringer veldig mye tid sammen med. Spesielt Sverre, jeg og Jonas har liksom blitt et lite “trekløver”. (Btw så er det JEG som er tredje hjulet på vogna i det trekløveret, lol) Har liksom bare blitt “en av gutta” i den gjengen der jeg haha – love it! De er så rare, morsomme, så “gutter”, og så fantastiske og inkluderende haha!

 

Today there nice guys took me out for a meal, which was their birthday present for me. It was very nice to do something together! We had a day off here in Copenhagen today so we decided to go to the city for some hours! During the wondering around I sent my mum a snap, and she answered something like “you and the guys!” And that´s totally true haha. I`ve got many good girl-friends, but I also have these great guy-friends! Especially Sverre, Jonas and I have become very close friends and hang out all the time. (Btw I am the third weel among us three haha). I´ve just kinda become “one of the guys” – and I love it. They are weird, funny, very “boys”, and so including and great guys!


                                                                               PHOTOS BY SVERRE FJELLSTAD

Jeg har hatt en skikkelig fin dag med gutta mine i dag, og nå ser jeg frem til morgendagens EM!!! God natt!

xoxo

 

I´ve had a great day with my boys, now I´m excited for tomorrows championship!! Goodnight!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg