ROY EVEN`S DANCE PHOTOGRAPHY

Vi var så heldige å ha flere som tok bilder av oss denne helgen blandt annet @dancephotographer1977 ! Over kan dere se to av bildene han har publisert av oss til nå – gleder meg til å se flere!! Er alltid så gøy når det er noen som tar bilder slik at vi får noen ekstra minner fra konkurransen! For øyeblikket slitter jeg i studio og jobber litt før vi skal trene styrke og finaler! Vi er motiverte og gira for perioden fremover og jobber godt fremover mot hver konkurranse. Den neste på agendaen er en latin “rising star” konkurranse i København neste torsdag, tett etterfulgt av EM i standard på lørdagen!  Wiii!

 

Frem til nå har dagen gått med til jobb egentlig. Men jeg fikk også tid til å treffe ei av venninnene mine, Tiril, på senteret. Vi spiste og koste oss sammen. Synes det er så viktig å prioritere venninne tid når vi først har noen ledige timer. I tillegg fikk jeg gjort et par ærend. Nå har jeg en liten oppgave foran meg før treningen  begynner 19:15, nemlig å sortere bilder som Arnold (mannen til mamma) tok av oss i helgen. Det er sååå luksus å ha med foreldre etc på konkurranser haha, hjelp til å skifte klær/brune ryggen etc, og noen som kan filme og ta bilder! Arnold tok 1700 bilder av oss…wow..haha så jeg har litt av en jobb foran meg. Stay tuned (:

 

We were lucky enough to have @dancephotographer1977 at the norwegian ranking competition. Above you can see two of the pictures he has posted of us until now! I love when people take dance photos of us, love to have the memories! At the moment I am working a bit in from the dance studio before the practice starts at 19:15. Today we have strength and finals! We are pumped and ready for the weeks to come and we work hard towards the competitions. The next one is next week! On thursday we have a latin “rising star” competition, and on Saturday the have the European Championship in Standard, wiii!

Now it´s time to sort the photos that Arnold took of us, he took 1700 pictures of us…so I have a great job to do! haha. Stay tuned for more!

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg