FRIDAY FUN

Som dere kunne lese om i et av mine tidligere innlegg var jeg og tre andre dansere fra klubben å hjalp til på varemessa på fredag. På slutten av økta fikk vi noen fine tulipaner som hadde blitt brukt på standen – jeg begynte å ta et par selfies med dem som dere kan se på sneakpeak innlegget – men plutselig kom det flere til! Her kommer et lite bildedryss:

I dag har jeg nok en full dag på jobb og deretter er det styrketrening og finaler som står på agendaen i kveld. I mellomtiden tror jeg at jeg skal sette meg på en cafe å bare jobbe i fred i ro. Jeg har så sinnsykt mye å planlegge, og jeg må få gjort en del av det ferdig innen to dager..wæ. Men før jeg gjør noe av det skal jeg innom vår kjære sponsor Nemus for å løsne opp litt i musklaturen. Har faktisk ikke vært der på lenge, som på en måte er veldig bra da ettersom jeg ikke har følt behov. Men nå kjenner jeg at kroppen trenger litt stell før helgens konkurranse!

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg