LUBECH LIVING

På fredag var fire av danserne på varemessa for å hjelpe til med å pakke sammen en av standene. Vi har hjulpet ham flere ganger før og stilte selvfølgelig opp for å hjelpe til denne gangen også! Det er egentlig ganske farlig å hjelpe til…for de har såååå mye fint! Får lyst på alt… du kan sjekke ut Lubech Living HER ! I tillegg til at de har mye fint, så er det bærekraftig! Anbefaler dere på det sterkeste å stikke innom neste gang de har stand – det skal jeg hvertfall! Under kan dere se et par av tingene som står på min ønskeliste:

                

Som dere ser på bildene over var det ganske mye å pakke bort – masse masse småting fra lys og vesker til bord og svære vegger. Vi brukte litt over 4 timer på å rydde bort alt sammen, 5 stykker! Men heldigvis er det veldig hyggelig å jobbe sammen! Frem til neste gang han kommer får jeg sitte å kikke på nettsiden å prøve å bestemme meg for hva jeg vil kjøpe!

Nå er det tid for å ta kvelden, slappe av og komme seg i seng!

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg