TRAINING WEEKEND

Her er resten av bildene som jeg la ut sneakpeak på! Disse tok vi bare en random trening hjemme på LSK. Denne helgen er vi i Bergen på landslagssamling! Vi dro hjemmefra klokken 6 i dag morres, og brøyta oss ned til bussen gjennom alt snøen. Det var flere ganger snøen ikke var skikkelig tråkka ned, så plutselig falt jeg gjennom med snø opp til låret! Det, var litt slitsomt haha. Men vi rakk heldigvis bussen og kom oss avgårde til flyplassen. Flyet vårt gikk klokken 8 og vi var i salen klare til å trene klokken 10. SIden det har det gått i ett kjør til klokken 20:30. Den eneste pausen vi hadde var 30 min lunsj. Fyyyy flate så sulten og sliten jeg var på slutten av dagen i dag! Vi har hatt 5 kjempebra privattimer og fellestimer, så dagen har vært veldig givende! Men med så lite mat og pauser så blir man helt kjørt… Heldigvis fikk vi deilig pizza nå på slutten av dagen!

 

Nå er vi tilbake på hotellet, og nå skal jeg bare slappe av og samle krefter til dagen i morgen!

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg