NAILS // 2017

Takket være vår kjære sponsor Ann-Torill (@missnailedit) har jeg hatt faktastiske negler i hele 2017. Litt usikker på om jeg har fått med meg alle under, men hv ertfall de aller fleste! Her kommer en liten oppsummering av negleåret 2017 (ikke kronologisk), o g litt forkjellig tanker om de ulike neglene!

1) SO ELEGANT! Disse neglene her var bare så elegante. De fleste neglene på hendene så relativt “enkle” ut, men med glitter og chrome hadde de et lite fargespill og skinte veldig flott. Og for å toppe settet, vel dere ser nedenfor! Disse neglene er perfekte til så godt som hva som helst av farger, og ser flotte ut på dansegulvet.

2) COOL FOR THE SUMMER. Disse er definitivt blandt mine topp 3 favoritter i år. I mean…look at them. Disse var bare helt RÅ sommernegler. De fleste neglene er forskjellige men passer perfekt sammen. Jeg blir bare glad av å se på dem haha.

3) DIFFERENT BUT THE SAME.   Disse neglenene er de jeg har nå faktisk! Disse her passa perfekt til NM som de ble laget til, hendene er jo på en måte motsatte av hverandre, og det er skikkelig kult! Og i midten kommer de kule perlebelagte neglene, som der ut som de har blitt dyppa i sukker haha. Disse neglene er liksom både søte og kule på en og samme gang! Dessuten passa de PERF til kjolene mine, ettersom den ene kjolen er rød isg, og den andre sort.

4) DRESS INSPIRED. Som de aller fleste settene jeg får var også disse inspirert av kjolene mine. Men disse var veldig tydelig inspirerte og er så like kjolen! Ann-Torill gjør alltid en god jobb på å finne detaljer i kjolene mine som hun kan bruke i neglene mine!

5) CHINESE FLOWER. Også disse faller definitivt inn i topp 3. Disse neglene er såå tydelig isnpirert av den sorte standardkjolen min og ble laget før reisen vår til Kina for å representere Norge i VM. Looove.

6) SIMPLE BLING. Også disse har en farge og dekor som går til det aller meste og er en perfekt kombo av bling og enkelhet.

7) AUTUMN VIBE. Å som jeg digger den fargen! Perfekte høstnegler som passer både til fest og hverdag. Enkle, og så vakre.

8) NUDE. Også disse faller under kategorien som passer til absolutt ALT og som både passer til fest og hverdag. Av og til digger jeg å bare tone det helt ned, og kjøre en stil som denne.

9) FLOWER DETAILS. Jeg burde nesten lagt ved bilder av kjolene som alle er inspirert av her, for igjen har Ann-Torill funnet detaljer i kjolene mine som tar seg nydelig ut på neglene mine. Her er de sorte neglene med blomstene inspirert av standard kjolen, og resten av latinkjolen jeg hadde.

10) DIAMONDS ARE A GIRL´S BEST FRIEND. Dette er det siste settet som har kommet gjennom nåløyet til mine topp tre favoritter. For et kunstverk… Dette er ikke for alle og enhver, men jeg elsket de! Nesten alle neglene er forskjellige, og Ann-Torill lagde et eget design til hver av dem, og fikk dem til å passe sammen…fantastisk!

 

En stoooor takk til fantastiske Miss Nailed It, du nailer det hver eneste gang!

Hvilket sett er din favoritt?

xoxo

5 kommentarer

Siste innlegg