2017 RECAP

Nå er vi jaggu kommet til 2018 dere… 2017 har sust forbi, men samtidig har det skjedd så mye! Under kommer det bilder og en “kort oppsummering” av året som gikk!

1)Vi startet i fjor som i år, ved å flytte! Vi flyttet til Strømmen sammen med to andre dansere, og der har vi bodd hele 2017.

2) Vi har danset mange konkurranser. Vi har hatt et år som startet litt vanskelig og med varierende og til tider skuffende resultater. Men det siste halve året har vi kommet inn på landslaget, representert Norge i VM i Kina, og fått våre beste resultater hittil i karrieren!

                     

                                                             

3) Vi har hatt verdens beste sponsorer! Nemlig NEMUS, Helifuel, Miss Nailed It, Katja, Handmade by Randi & Unike Trykk!

4) Jeg har blitt ambassadør for BYHS !

5) Jeg har fått flotte gaver av blandt annet Glitter og Mobilefun. 

6) Vi har hatt utrolig mange flotte treninger med gjengen fra LSK!

  

7) Vi har vært i avisen et par ganger, blandt annet med dette oppslaget her:

8) Vi har slitt med litt sykdom og skader, og et par ganger vært på konkurranser kun som tilskuere. Da gjerne som fotograf og støtte til da andre danserne i klubben.

9) Jeg har brukt ukesvis på å skrive innlegg som har betydd mye for meg:

 

                                                       

                                                                                           

 

10) Vi har trena med mange flotte, flinke trenere, her en noen få av dem: (Burde definivtivt begynne å ta enda flere selfier med trenerne våre – er jo så kosli!)

 

11) Vi har fått reise utrolig mange steder!

 

12) Vi har hatt flere show!
                                                 

13) Vi har jobba beinhardt! Men vi har kosa oss med prosessen!

14) Jeg har drevet med diverse DIY prosjekter og andre hobbyer inni mellom!

   

15) Jeg har kost meg masse med venner og familie!

       

16) Vi har spist masse digg mat!

17) Og vi har tatt MASSE bilder!

18) Vi har hatt mange diskusjoner.

19) Vi har ledd mye.

20) Vi har alt i alt hatt et utrolig lærerikt år som vi har kommet sterkere ut av! Personlig har jeg lært så mye om meg selv, jeg har kommet meg gjennom mye motgang, og opplevd utrolig mye glede. Jeg har fått venner, leksjoner og opplevelser for livet, og jeg gleder meg til å fortsette på samme måte inn i 2018. Jeg har ikke forhåpninger eller forventninger om at 2018 kommer til å bli perfekt, for det blir det aldri. Det kommer til å gå opp og ned, og sånn er bare livet. Jeg gleder meg til å fortsette i jobben min, jeg gleder meg til å få flytta skikkelig inn i den nye leiligheten, og jeg gleder meg helt ekstremt til nok et år med masse dansing!
Jeg gleder meg også til å prøve og lære meg nye ting. En ting er sikkert, mye kommer til å skje, og det tar jeg som det kommer!

Jeg har altså egentlig ikke et spesifikt nyttårsforsett, bare det å prøve å leve på en sånn måte som er bra for både meg, de rundt meg, og jorda vi lever på. Ta vare på hverandre, det skal så lite til!

Har du et nyttårsforsett?

xoxo

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg