TRAKAI // SNEAKPEAK

I dag har vi reist til Trakai, Litauen! Her skal vi være på dansecamp til lørdag. Vi dro fra Gardermoen klokken 8 i dag morres, og etter to netter med lit søvn var det ganske tøft å stå opp haha. På nyttårsaften gikk vi å la oss rundt halv fire om natten, men de andre vi var sammen med fortsatte festen utenfor soveromsdøra hele natten, aka det var ikke veldig mye søvn vi fikk haha. I går kom vi først av alt litt sent hjem fra de vi feirte nyttårsaften med, og deretter skulle jeg på besøk. Så pakkingen begynte ikke før 11. Og siden vi akuratt har flytta finner jeg INGENTING… kjære vene.. Sverre har drevet og flyttet litt inn mens jeg var i Haugesund, så jeg har absolutt null kontroll på hvor noenting er. Heldigvis fant jeg det meste til slutt, og etter å ha pakket alt jeg overhode kunne få plass til kom jeg meg endelig i seng klokken 01:00. Vi reiste med Ryanair, så da er det ikke mye bagsjeplass man har med mindre man har noen ekstar hundrelapper og bruke hver vei. Uansett, jeg fikk med meg det jeg trengte, og blir det får lite får jeg bare vaske opp etterhvert.

 

Da vi endelig kom frem til Vilnius ble vi hentet på flyplassen der og kjørt hit til Trakai. Her har vi tusla litt rundt, og blandt annet besøkt slottet dere ser i bakgrunnen på bildet over. Slottet var flott og lå på en nydelig plass! Men utover det var det virkelig lite å gjøre her. Egentlig ganske trist og grått sted. Etter å ha kikka på slottet og tusla rundt i området fant vi endelig én matbutikk hvor vi fikk handla oss diverse barer, frukt osv. Etter det dro vi bare tilbake på hotellet ettersom det ikke var så mye spennende ellers.

 

I kveld skal vi bare slappe av, og jeg skal gjøre klar en del blogginnlegg til dere som kommer de kommende dagene! Jeg vet ikke hvor travelt opplegget her på campen blir, så jeg skal prøve å få de fleste innleggene klare i kveld, så skal dere heller få litt update om campen etterhvert! Hvis det lar seg gjøre skal jeg lage vlog herfra og vise dere litt hvordan er danse camp foregår!

xoxo

 

This morning we flew to Lithuania, and now we are in a place called Trakai. We flew at 8 this morning, so we´ve had most of the day here. I like to have some spare time to get to walk around and see the place I am. But unfortunately I think this place is very grey and boring. We visited a very nice castle, which was located in a very beautiful place, but that was about it. After that we walked around looking for a place to eat and stuff. At last we found a grocery store and got to buy some musli bars, smoothies etc for the next week. But after that we just went back to the hotel to eat here.

The rest of this day will be spent chilling in bed really. I`ll be preparing a lot of blogposts and just save up energy for this dancing week. I´ll also try to make a vlog from this week and show you what happens at a dance camp! But I have no idea how busy it´ll be here, so I´ll have to wait and see.

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg