COLOURFUL CHRISTMAS

      

Til jul fikk jeg blandt annet dette freshe settet fra Kari Traa! Jeg føler meg litt som et maleri av Picasso eller lignende haha, men jeg digger disse knæsje fargene. Jeg hadde på meg dette (og tre til lag med klær) da jeg var ute og gikk tur rundt Djupadalen i dag. Jeg gikk tur med min gamle dansepartner, og gode venn Haakon. Det var veldig koselig å catche up litt! I tillegg var det veldig godt å komme seg ut. Det var fantastisk vintervær, med snø og klar himmel – deilig!

 

Nå er det pakking som står på agendaen, og det er virkelig helt umulig… Jeg pakker alltid for mye, og nå har jeg i tillegg fått julegaver som skal med hjem… Jeg skal sende en (liten) bagg, som det bare er klær i, samt en svær koffert med alt mulig i. På toppen av dette har jeg både en liten koffert og en sekk som håndbagasje. Takk og lov for at venninnen min Malin skal hente meg på flyplassen i morgen!

Apropos..jeg er ikke ferdig, så jeg får bare se å gjøre meg ferdig hehe!

Flere som kjenner seg igjen?

xoxo

 

Among other things I recieved this awesome set from Kari Traa for Christmas. The colours are so awesome, and I kinda feel like a Picasso paiting.I wore this (and three more layers of clothes lol) when I went for a walk with my last dance partner and friend Haakon. It was a very nice walk in beautiful winter weather. And it was great to catch up!       

At the moment, I am packing by bags for tomorrow. It´s impossible… As usual I´ve packed too much AND I have gotten more things for Christmas that I have to bring home. Wish me luck. I have one bag, one big suitcase, one small suitcase and a backpack, haha. I am so happy that my friend Malin is picking me up tomorrow at the airport!

Speaking of, I have to finish this packing…
Can someone relate?

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg