BLACK LATIN DRESS // HOLIDAY UPDATE

      

Til NM fikk jeg også en ny latinkjole. Da den kom var den dessverre litt for stor, så det har vært litt styr og stress med å få den til å passe. Men etter et besøk hos en syerske i Lillestrøm satt den som den skulle. Jeg var veldig glad da den passet, og gjorde den ferdig med å sy på litt ekstra perlefrynser selv. Alltid litt styr, men alt man kan gjøre selv sparer man penger på! Denne kjolen er også fra SASUEL, og jeg har også tegnet utgangspunktet til denne. Veldig fint å samarbeide med dem, og de var veldig hjelpsomme for å skape det jeg ville ha! Ikke verdens beste bilder fra den mørke salen, men men! Det kommer flere bilder fra selve konkurransen etterhvert. 

 

For øyeblikket nyter jeg egentlig bare de siste dagene med ferie, Jeg har farta litt rundt, truffet diverse familie og venner, samt tatt meg en liten runde og bytta diverse jeg fikk til jul. Jeg fikk en del klær som var for store, så da var det bare å bytte i vei. Noe av det hadde de i riktig størrelse, andre ting måtte jeg bytte inn i noe annet. Jeg holder ennå på å ta litt bilder av ting og tang jeg fikk til jul, så det kommer etterhvert! 

 

Nå skal vi her hjemme lage oss taco og kose oss! Godt å tilbringe litt tid hjemme og ikke gjøre noe spesielt.I morgen er siste hele dag hjemme, før jeg reiser tilbake til østlandet, så det gjelder å utnytte tiden hjemme så godt som mulig. 
Reiser du også hjem i jula?

xoxo

 

For the Norwegian Championship I also got my new latin dress. Unfortunately it was too big when it arrived and it had to pay a visit to a sowing store. But after that, and after I had sowed on some extra fringes, it was good to go! I was very happy to have it finished before the competition. Because the hall was very dark, the pictures is not very good, but I´ll post more photos from the floor later! This dress is also from SASUEL, and they helped we a lot by creating what I had drawn, and what I had in mind. 

At the moment I’m just chilling at home, enjoying the holiday. I’ve been visiting family and friends, and also I’ve been returning some presents that were too big. Luckily I could  just switch most of them with the same item in the right size, but some of them I had to switch with other things. I’m still taking some pictures of the things I got, and I´ll post them soon.

Now its time for taco here at home! 

Where do you celebrate the holidays?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg