THE SETTING SUN

Det er desverre lite snø her i Haugesund i år, og det er en temmelig grå jul.. MEN det vi likevel har, er det flotte havet som ligger rett vest der ute, og fine solnedganger! Disse bildene er tatt på en strand langt ute på Karmøy, nemling på Åkrasanden. Det blåste skikkelig og kort tid etter denne vakre solnedgangen, kom det en skikkelig vestlandsbyge! Flaks vi kom oss innendørs før regnet begynte å hølje ned, og veldig flaks at vi dro hit når vi gjorde, sånn at vi fikk tatt bildene.

 

I dag har vi bare kost oss egentlig, med en deilig frokost, avslapning, middag, og “kaffi” haha. Gjør man noe annet enn å spise i julen?? Føler det er mat å få HELE tiden haha. Jeg har ligget litt på den late siden siden jeg kom hjem, men i dag ble rastløsheten for stor og maten for mye at jeg bare måtte komme i gang med treningen igjen – DEILIG! Jeg hadde en enkel økt hjemme med hovedsaklig kroppsvektsøvelser, og tøyet godt utetterpå. Hvis været holder har jeg store mål om å komme meg ut i den uken som kommer. Det er ikke meldt noe fint vær, så jeg får bare krysse fingrene…Hvis ikke drar jeg på treningssenter eller kjører øktene her hjemme. Jeg blir så innmari trøtt av å være så mye i ro, så 4 dager treningsfri var helt passe. Nok til å få tatt meg litt inn, men likevel ikke så lenge at jeg er helt ute av det.

 

Nå i kveld skal jeg bare kose meg med familien, og ta meg et deilig bad!

Hva pleier dere å gjøre på 1.juledag?

xoxo

 

Unfortunately there is not much snow here in Haugesund..However we have a really beautiful coast, and the big blue ocean right outside our door. We went to this beautiful beach and shot some photos during this sunset. The cold wind was blowing, and shorttly after we finished it started to rain a lot. Luckily we got indoors before it started!

Today we`ve all just been relaxing and eating really haha. I feel like all we do during Christmas is eat – is anyone feeling the same? I just love Christmas food, however I feel very tired after eating so much! I have had 4 days without any training, but now it´s enough haha. It has been just enough time to relax, but now it´s time to go! Today I did a home workout and stretched, and it felt really good! Good to be back in it. Hopefully the weather will be nicer this next week, because I really want to go outside and workout!

What do you usually do on the 25th of December?

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg