AND SO THIS IS CHRISTMAS

  

Som jeg elsker jul! Fantastisk deilig julemat (#TeamPinnekjøtt), hyggelig familietid, gaver og annen hygge. Over ser dere litt bildedryss fra dagen. Den startet som alle julemorgener med Tre nøtter til Askepott og andre koslige juleprogrammer. I kveld har vi spist og åpnet gaver, samt spillt noen spill. Jeg har faktisk fått alt jeg ønsket meg å er superhappy! Jeg kan legge ut litt bilder senere.

 

Nå skal jeg nyte kvelden videre i pysjen!

Hva pleier du å spise på juleaften?

xoxo

 

Oh how I love Christmas!! I have enjoyed this day a lot, I´ve been watching television, eating a lovely christmas dinner, unwrapping presents and played some games with my family. Also I got everything I wished for, and I am so happy! I´ll post some photos later.

Now it´s time for me to enjoy the rest of this evening in my jammies!

What do you eat on Christmas eve?

xoxo

5 kommentarer

Siste innlegg