BALLROOM DRESS X RONJA

                                                  

               

Jeg hadde helt nye kjoler til NM og var så fornøyd med resultatet. Jeg har kjolene mine veldig lenge siden det er så kostbart å kjøpe nye, samt ganske vanskelig  å få solgt de gamle, derfor var det godt å få en ny kjole nå. Standardkjolen min ser dere over, den har jeg bestilt fra SASUEL . Jeg har tegnet utgangspunktet for kjolen selv, så hjalp de til med å lage forslag til dekor og ferdig utforming.  Det er godt å finne noen som svarer kjapt, og som er der for å lage det du vil ha. Jeg kjøper som regel brukte kjoler, men denne gangen fant jeg ikke det jeg ville ha, derfor var det veldig flott at noen kunne lage kjolen jeg hadde tegnet. Jeg er veldig fornøyd med resultatet og gleder meg til å danse i den fremover!

Hva synes du om kjolen?

xoxo

 

I had brand new dresses for the Norwegian Championship and I was very happy with the result and look on the floor. I usually use my dresses for a long period of time because its very expensive to buy new ones, and its very hard to sell the old ones as well, thats why it felt really nice to have new ones now. You can see my new ballroom dress from SASUEL  above. I drew the first draft of the dress, of what I had in mind, and they helped me by making decor and final design. I’m very glad to have found someone that was very good at responding and helped me make the dress that I wanted. I am very happy with the result and I’m looking forward to dance in the dress again!

What do you think about the dress?

xoxo

                                      

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg