HOME FOR CHRISTMAS

Kjære vene…denne siste tiden har tatt kaka. Vi har jobba, trena og styrt på som vanlig, men i tillegg har vi FLYTTA. Vi har altså hatt så sinnsykt mye å gjøre. Det å pakke sammen alt man eier, frakte det, vaske ut og flytte inn i ny leilighet er så ufattelig slitsomt og tidkrevende. Jeg har helt seriøst ikke åpnet macen min på over en uke. Nå er vi omsider mer eller mindre ferdige, utenom selve innflyttingen, og jeg har tatt turen hjem til jul.

 

På onsdag da jeg kom var jeg ute å så den nye Star Wars filmen, og i går hadde mamma og jeg en skikkelig mor-datter dag. Vi var på en liten roadtrip, handla garn til nye gensere og leggvarmere, samt stoppet på nydelig Åkrasanden som dere kan se et bilde fra over. Etter det var vi på litt julegave innspurt og til slutt var vi på besøk til noen i familien og koste oss med mat og hyggelig selskap. Og for å toppe dagen var vi på Vidar Johnsen sin konsert “Him te jul” – så kos!

 

I dag har jeg truffet en av venninnene mine, Hedda, i byen, samt gjort litt forskjellige forbredelser mot det nye danseåret og litt juleforbredelser. Nå i kveld har alt stresset i det siste tatt meg litt igjen, og jeg er helt kaputt… Nå skal jeg prøve å slappe litt av å la juleroen senke seg. Jeg er tross alt ferdig med forbredelsene og jeg ELSKER jul. Jeg må bare prøve å legge vekk alt annet stress i hverdagen.

Hvordan finner diu juleroen?

xoxo

 

Oh dear..these last few weeks has been crazy. We have been doing all the stuff we usually do, and on top of all tha we have been MOVING. Packing, washing, driving…so much stuff to do! I have, in all seriousness not opened my mac in over a week. I just havent had any spare time. We are finally done moving all the stuff, and I´ve travelled home for Christmas.
When I arrived I went to see the Star Wars movie, and yesterday I had a day with my mum. We had a lovely day doing a lot of different things. We bough new yarn for sweathers and legwarmers, went for a stroll on the beach you can see a photo from above, and went to listen to Vidat Johnsen´s concert “home for christmas”. It was so nice! We topped of the day visiting some family.

Today I´ve been hanging out with one of my friends ,Hedda, in the city,    and I´ve been doing some preparations for the new year and for Christmas. This evening all the stress has caught up with me and I am not feeling too well..I will try to relax and find the Christmas feeling now.

How do you get in the Christmas spirit?

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg