NORWEGIAN CHAMPIONSHIP // HAIR AND MAKEUP

                                           

Beklager at det har blitt så lite blogging i det siste! Jeg har hatt det såå travelt i det siste! Men her kommer i alle fall et innlegg fra NM! Over ser dere hår og sminken som jeg lagde på meg selv til NM. Jeg har også laget pynten jeg har i håret selv. Jeg driver fortsatt å lærer, men jeg synes det er veldig gøy å prøve meg på noe frisyrer og lignende. Denne hårfrisyren lagde jeg kvelden før, og brukte sikker hvertfall 2,5 timer (mistet helt styr på tiden haha) Men jeg ble ganske fornøyd egentlig. Jeg ble også ganske fornøyd med sminken faktisk, og det er ikke alltid! Så det var veldig deilig å ha det på stell før konkurransen!

 

Hva synes du? 

 

xoxo

 

Sorry for not blogging lately, I´ve been so busy! But here is a post from the norwegian championship! I did my hair and makeup myself and I was actually very happy with it! I used a very long time on my hair, so I was really pleased when it worked out so well! I was also quite happy with my makeup actually. I really love those days when the hair and makeup just work out, cause then I get a good start on the competition.  

What do you think?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg