HAIRDAY

På fredag hadde jeg en skikkelig travel dag, hvor jeg blant annet fikset tre forskjellige dansehår – de fine jentene over, samt mitt eget da. Det første håret laget jeg til bare latin, og det andre til bare standard. På meg måtte jeg lage et hår som passet begge grener. Synes det er mye lettere å lage hår som bare skal være til en gren heller en tidans! Men nå har det seg jo sånn at jeg er tidanser, så det er ikke så ofte jeg får fikset hår til kun en gren på meg selv. Derfor desto morsommere å gjøre det på disse jentene! Bildene ser du over.

 

I dag har vært en effektiv dag kan man si, først var jeg på jobb, så var jeg sykt kjapt innom Eirik på Nemus som kom inn før han egentlig skulle jobbe (!!!) for å hjelpe meg å teipe foten slik at jeg skulle kunne trene i dag. Etter det har vi hatt tre privattimer og 2 fellestimer i dag ! Vi har hatt timer med Lasse Ødegaard, Peter Stokkebroe og Giedrius Januskevicius. Når de først er i Norge så er det bare å få tatt litt timer – så slipper vi å reise dit de er. De er alle såå flinke og inspirerende!

 

Men nå er det på tide å komme seg i seng gitt, natta!

xoxo

 

On Friday I had a very busy day, where I among other things fixed three dance hairs! You can see two of them above, and the third was mine hehe! I really like to fix dance hair and I´m learning more day by day. You can check out the pictures above!

Today I have also had a busy day!

First I went to work, then I went to the chiropractor (who came in to work early just to help me tape my foot – thank you!!) ,  then it was off to the studio for lessons. We have had three lessons today and two group lessons. So much fun and inspiration from the teachers we´ve had today:  Lasse Ødegaard, Giedrius Januskavcius and Peter Stokekbroe. We have two more tomorrow with we are really looking forward to.

But now, it´s time for bed, goodnight!

xoxo

4 kommentarer

Siste innlegg