CHRISTMAS DANCE FESTIVAL

Da er Christmas Dance Festival over for i år gitt! Det har vært en fantastisk arrangement  og vi har kost oss masse! På lørdag danset vi Rising Star Latin, der vi danset kvartfinale, semifinale og til slutt finalen som ble holdt på kvelden! Det var skikkelig gøy å danse og vi endte på en 4.plass. I tillegg danset vi International Open Standard hvor vi endte i kvartfinalen. Desverre var jeg så uheldig å tråkke over!! Krise?. Jeg kan ikke engang huske sist jeg tråkka skikkelig over, så det var max uheldig.. Ankelen låste seg, så da jeg kom av klarte jeg ikke å tråkke ned på foten, så Sverre stakkar måtte børe meg opp til legen som var der. Det  var heldigvis to heat, så vi hadde to danser på å få kikka på foten.  Da legen hadde kikka på den og konstantert at ingenting var brukket bestemte jeg meg for å danse siste dansen i runden..au? sikkert ikke lurt, men sta som jeg er ville jeg ikke trekke meg. MEN det som var positivt var at foten ikke lenger var låst etter at jeg dansa på den. Etter runden fikk jeg på litt is og tape. Legen sa jeg har forstrukket leddbåndene mine, så det var jo ikke helt bra. Da er det jo mye lettere å tråkke over igjen osv.

 

I dag morres kjentes ankelen mye bedre ut så vi bestemte oss å danse i dag også. Vi danset kvartfinale, semifinale og finalen. Også her endte vi på en 4.plass! 4.plassen er alltid litt sur, rett utenfor pallen, men men, vi er ganske fornøyde uansett.  Etter finalen ga ankelen min klar beskjed at den var ferdig for dagen, dermed måtte vi dessverre trekke oss fra ettermiddagens latin runder. Heldigvis har vi jo NEMUS på laget, så jeg får stikke innom der i morgen for å få den kikket på!

 

Her kommer litt bildedryss fra dagen:

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg