GLITTER GIRL

I forrige uke fikk jeg en pakke fra selveste Glitter i posten! Jeg har handlet på glitter så lenge jeg kan huske, og det har alltid vært en av mine favoritt butikker. De har liksom alt fra praktiske hårnåler, strikker osv til de fineste smykker! De har tilbehør til hverdags, og til fest. I pakken fikk jeg masse forskjellig som passer både til hverdags, til fest og ikke minst til dansingen! Over ser dere noe av det jeg fikk i pakken – under kommer det mer!

 

Last week I received a package in the post from the one and only “Glitter” store. I have been shopping accessories there for as long as I can remember, and it has always been one of my favorite stores. They have everything from hairbands to beautiful jewelry. I received a lot of different things in the pack, so I have something for every occasion, everyday life, party and last but not least, for dancing! More photos below:

I tillegg til alt dette fikk jeg også et par superfine, små enkle øredobber, som jeg glemte å ta bilde av, rett og slett fordi jeg hadde dem på meg haha! Tusen hjertelig takk til Glitter som sendte meg denne gaven – nå er jeg klar for tiden fremover og alt den måtte bringe av konkurransen og andre tilstelninger! Jeg skal gå innom butikken en dag og bestemme meg for hva jeg vil bruke rabatten på også – de alt sååå mye fint så jeg kommer sikkert å bruke en evighet på å bestemme meg for hva jeg skal kjøpe med det haha! 

 

I dag har vi hatt første dag av treningenshelgen som er oppkjøringen til konkurransene fremover. Både på torsdag og i dag har vi danset 5 finaler, altså 25 danser ! Det er litt av en treningsøkt! En dans sammenlignes med å spurte 800 meter?så ja, vi er ganske ferdige haha! Og på slutten av økten hadde vi en solo dans – veldig moro, men beinhard trening. Så nå begynner vi bare å glede oss til Christmas Dance festival neste uke. Det er virkelig årets dansebegivenhet så ikkke så glipp av det! Dere kan sjekke det ut HER! 

 

Nå skal jeg kose med med “Stranger things” og “The Good Doctor”, og lage litt ting og tang klar til konkurransen! Mer om det litt senere 🙂 

 

Handler du dine tilbehør på Glitter også? 

xoxo

 

In addition to all the things you can see above I got a few simple, super nice earrings, which I forgot to take photos of because I was wearing them haha! A big thanks to Glitter for sending me this gift!! I really love it and look forward to use the things in it. Now I´m super ready for this season, both holiday season and  dance competitions. 

Today we have had our first day of this training weekend. We have danced five finals, that is 25 dances, almost with no breaks! That is a real good workout! So now we are really just looking forward to Christmas Dance festival! Make sure you come watch the biggest dance event in Norway of the year! Check link out HERE! 

Do you shop your accessories at Glitter too?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg