SOUVENIRS

             

             

Jeg prøver å alltid få med meg ett eller annet hjem fra reisene jeg er på. Og de siste ukene har vi jo vært i tre land, så da måtte jeg kjøpe litt småting! Fra Polen kjøpte jeg et “lykke tre” og den lille frosken med pengen…vet ikke helt hva den symboliserer egentlig, men forsto det sånn at den også var noe lykke-greier. I Nederland kjøpte jeg også noe lykke greier haha, det er jo så koselig. Dere kan se den lille boksen med tre forskjellige lykke greier, en med hestesko, en med firkløver og en med en marihøne. I tillegg kjøpte jeg et par “tresko” til å henge på kjøleskapet. Nederst kan dere se magneten jeg kjøpte i Finland. 

 

Nå kom jeg akkurat fra jobb og skal straks avgårde å treffe et par venninner for å ta en kaffe på senteret å catche up litt. Deretter drar jeg ned på trening for første gang denne uken. Er skikkelig lei av å være syk altså…i dag er det heldigvis bedre, men disse forkjølelsene slipper ikke taket lett….

xoxo

 

I always try to buy some little souvenirs from the places I travel to. The last few weeks we have been in several countries, so that means several souvenirs. Above you can se pictures! The “luck three” and frog with the coin is from Elblag, Poland, the “shoes” and luck charms are from The Netherlands, and the last one is obviously from Finland. 

I just came home from work, so now I have to pack my bag for training before I go the the mall to catch up with some friends. After that I´ll head down to practice. Hopefully I´ll be able to dance well even with this cold still hanging on…so tired of being ill!

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg