NAILS TO IMPRESS

Herlighet dette innlegget har jeg helt glemt! Over ser dere bilder fra prosessen sist jeg var hos Ann-Torill for å fikse neglene mine. Denne gangen lagde hun noen skikkelig flotte, sparkly negler! De har passa perfekt til kjolene mine og til konkurransene jeg har danset i det siste. I går knakk jeg den ene (noooo!) så det var skikkelig kjipt. jeg merka det ikke engang, for jeg var så kaldt på fingrene…haha. Jeg skal heldigvis til henne neste uke for å fikse de igjen. Jeg må også finne en dag å komme meg til frisøren min Nora å ta denne etterveksten! Det er så fantastisk å ha så flotte sponsorer!!! Det er som å leve i en drøm, herlighet! Så nå er det bare å rydde litt plass i kalenderen å komme seg til de.

 

I dag har jeg vært på jobb forsåvidt, men jeg har hatt litt feber mesteparten av dagen så etter jeg kom hjem har jeg bare slappet av egentlig. Jeg har til og med startet på julegavene mine! Jeg elsker jul og er for fullt i gang med planlegging av gaver. Jeg liker å gi kreative gaver, så etterhvert kommer jeg til å dele et innlegg der jeg deler et par gave-tips med dere! 

 

Nå skal jeg ta litt bilder av diverse survenirer jeg har handlet på turen, så de kommer på bloggen veldig snart!

xoxo

 

I have totally forgotten to post these photos! They were taken last time I fixed my nails at Ann-Torill´ s place. She made super cool clingy nails to match my dresses. They were perfect for weeks with a lot of competitions! Unluckily I broke one of them yesterday…I didn’t even feel it breaking off because I was so cold on my hands when I was walking outside.. Luckily I am going to Ann-Torill to fix them next week!

I also need to go my my hairdresser Nora to colour my hair again. I have the best sponsors ever, so now I just need to find time in my schedule to visit them!

Today I have been to work, but I´ve had a fever almost all day, so after I got home I´ve just been chillin really… AND I´ve started on my christmas gifts for this year. I love Christmas and I really like to give creative gifts. I will make a post about gift tips etc a bit later! NowI´ll take some pictures, and show you some of the souvenirs I bought in this journey. I´ll post it very soon. 

xoxo 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg