FOOD JOURNEY

Skulle tro alt vi gjorde om dagen var å spise så mye matbilder som jeg legger ut…Men i dag for eksempel har dagen for det meste gått med til reising. Vi dro fra Oss klokken 8 i dag morres, mellomlandet i Stockholm og var i Helsinki i ettermiddag. På kvelden fikk vi spist litt og kikka i noen butikker. Her i Helsinki er det jo så vanvittig kaldt!! Jeg klarte selvfølgelig å dra fra skjerfet mitt hjemme i Norge, så det var et shoppe-must i dag, spesielt siden jeg allerede har halsbetennelse/forkjølelse… Men budsjettet er ikke akkurat stort om dagen, så mye som vi reiser, så det var det eneste jeg handlet, ellers ble det øyeshopping. Nå har jeg tatt meg et deilig bad (yaaas vi har badekar her og!) Og nå skal jeg legge meg. Heldigvis begynner vi ganske sent i morgen, så jeg venter med å fikse håret til i morgen. 

 

Da er det leggetid, natta!

xoxo

 

I realised I only post food pictures these days haha! Oh well, the last days have been so busy I´ve forgotten to take photos of other stuff… Today we travelled from Oss at 8 this morning, and we landed in Helsinki this afternoon. We spent the evening eating a little bit and shopping for a warm scarf, It is so cold here!! I forgot my scarf back in Norway so I really had to get one here. Especially since I´ve got this throat infection/cold going on. Except for that my budget is really small, so I think the rest will be eye-shopping! Just now I had a lovely bath (yaaaas we have a bathtub in this hotel as well!) , and now I am ready for bed. The competition starts quite late tomorrow so I´ll wait until then with fixing my hair. 

Bedtime!

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg