PHOTOGRAPHY KIT // MOBILE FUN

PHONE CASE NAD PHOTOGRAPHY KIT FROM MOBILEFUN

Her er enda en moro sak jeg har fått av no.mobilefun.com ! Et foto sett til mobilen, med tripos, selfie-stick og ekstra linser. Det er greit å bruke mobilen iblandt i stedet for kamera og da er det greit å ha riktig utstyr. Tripoden er skikkelig grei å bruke, for eksempel når jeg skal filme på trening. Da slipper jeg å balansere mobilen opp mot ett eller annet, og kan bare sette den i tripoden. Enkelt og greit! 

Selfie stangen er veldig moro å ha med seg på tur etc, spesielt om man skal filme, eller om det er mange som skal være med på en selfie haha! Hvem har vel ikke opplevd problemet at armen blir for kort og at ikke alle får plass i bildet? haha

Til slutt er det kult å ha ekstra linser, det er noe jeg aldri har prøvd eller sett før egentlig, så det blir morsomt å teste ut mer fremover. Jeg har jo alltid mobilen med meg, men av og til då drar jeg fra kameraet, og da er det greit å kunne ta bra bilder likevel!

 

Du finner det HER !

xoxo

 

Here is another fun thing I got from no.mobilefun.com ! It is a photography set for your phone! It includes a tripod, a selfie stick and some extra lenses. It is a really great thing if you for example don´t wanna carry around a camera, or have forgotten it, or simply if you just wanna use your phone. The tripod is no nice to use in different occations such as training. We film our dancing a lot, and usually I have to balance my phone up to a bottle or something, but now I can just put it on the tripod. Easy! 

The selfie stick is also a lot of fun, especially when I travel, or if I want to take a selfie with a lot of people and my arm ain´t long enough haha. 

Also I got some extra lenses, and that´s a really cool thing I haven´t tried before. And sometimes I leave my camera at home, but I always bring my phone, and to be able to take great photos with my phone as well is great.

You can fin it HERE !

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg