REFLECTION BEAUTY // WORLD CHAMPIONSHIP READY

Bedre sent enn aldri! Jeg hadde planer om å få dette ut i løpet av en mellomlanding, men jaggu var det bare å rase fra gate til gate! Men i alle fall, på onsdag var vi hos den nye sponsoren vår Reflection beauty for å freshe oss opp til VM her i Kina! Over ser dere et “Før” bilde av meg, og under kan dere se bilder fra prosessen så er det mer å lese etter bildene!

 

Better late than never! i had big plans about getting this blogpost out during our travel to China, but do to delays we never had a break between the flights! Anyway, here it is! Last wednesday, we went to our new sponsor reflection beauty to fresh up our hair before the World Championship here in China! Below you can see some photos from the prossess and after that I´ll write more!

Håret mitt har seriøst aldri vært glattere eller blankere før!! Det er såååå deilig,tar på det alt for mye om dagen.. og dessuten er det mye lettere siden vi klippet det en del i tillegg til å farge det. Jeg har hatt lyst på en forandring lenge sånn lengdemessig, og ikke minst gleda meg til å få en jevn farge på dette håret..Det er godt å endelig ha en jevt hårfarge. Denne fargen er veldig uvant og jeg trodde kanskje egentlig det skulle bli litt rødere enn det ble, men fargen er veldig fin, så de neste ukene skal jeg tenke litt over om jeg vil fortsette å farge det sånn eller om jeg vil ha det litt rødere..vi får se!! Sverre ble også så fin på håret, så rett og fint og rett og slett PERFEKT dansehår spør du meg. Nå skal jeg sette i gang med å lage dansefrisyren til i morgen så det blir spennende å se hvordan det blir, nå har jeg hvertfall et nydelig utgangspunkt. Det var dessuten så koslig å være i salongen, det er så koslig der, både utseende, Nora frisøren vår og hunden hennes. Vi er så fornøyde begge to å må bare gi en stor takk til Nora!! 

 

Nå er det tid for litt mat på kveldskvisten, og deretter litt hår og til slutt leggetid!

Hva synes du om den nye hårfargen min? 

xoxo

 

My hair has never been this shiny and soft before!! It is just so lovey, can´t stop touching it haha. And it is a lot lighter because we cut it. I`ve been wanting a change for a while, and especially getting the colour all even. The look and colour is different from what I had, so the next few weeks I´ll decide if I want to keep it this colour or go more red. Sverre´s hair also turned out great, and the lines has never been better – perfect look for the floor! In addition to getting great looks, we had a very nice time in the lovely salon! A big thanks to Nora!! 

What do you think of my new hair colour?

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg