FOOD LOVIN´

Vi spiste masse god mat på turen til Litauen og over ser dere noe av det. Det er veldig koslig å finne seg diverse resturanter og spise ute ettersom det er noe så vi godt som aldri gjør her hjemme. Maten er skikkelig billig og god – hvertfall det vi har prøvd! Vi har en rar tradisjon når vi er i Litauen, som er at vi spiser indisk mat haha. Det kan du se i det forrige innlegget fra turen. I tillegg tar vi alltid turen på “PJazz” som ligger veldig nært dansestudio vi er i. De to øverste rettene i dette innlegget er derfra!

 

I dag har vi hatt trening med Alexander Melnikov og det har vi i morgen også. Vi begynner 9:15 så vi kan ikke legge oss så sent i kveld. Jeg hadde en lang og god natts søvn natt til i dag heldigvis, så jeg er i rute igjen heldigvis! Etter treningen i morgen skal vi inn til sponsoren vår Ann-Torill for å fikse negler å bryn – jeg gleder meg så sykt til å se hva hun har tenkt å lage på meg! 

 

Nå sitter vi å ser på årets første episode av “Skal vi danse” , og jeg kjenner på meg at dette blir en bra sesong!! Gleder meg til å se fremover!

Ser du på “Skal vi danse”?

xoxo

 

We ate a lot of good food on our trip to Lithuania and you can see some of it above. It is very cozy to go around and find nice places to eat, especially because we very rarely eat at a restaurant here in Norway. We always eat indian in Lithuania for some reason haha, you can see that in the last post from this trip. Above you can see two meals from a nice place called “PJAzz” which is very close to the dance studio. 

Today we´ve been training with Alexander Melnikov, and we are having him tomorrow as well at 9 o´clock ,and after training we are heading to our sponsor Ann-Torill to fix nails and brows! So excited!

Now : “dancing with the starts”!!

​Are you watching “Dancing with the stars”?

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg