FIELDS OF GOLD


PHOTOS BY SVERRE FJELLSTAD // OUTFIT FROM BIKBOK // SUNGLASSES FROM GLITTER // NAILS BY MISS NAILED IT

Her er resten av bildene fra åkeren som Sverre tok av meg forleden. Det er absolutt ingen filter/redigering på disse bildene, fargene er jo bare heeelt nydelige og trenger ingen hjelp til å se vakre ut! Jeg redigerer forsåvidt så godt som ingen av bildene på bloggen min, litt på grunn av manglende kunnskap, at jeg rett og slett ikke gidder, men også fordi jeg rett og slett ikke føler noe behov for å redigere de.

 

Fra sak til sak, i dag morres reiste vi hjem fra Litauen. Vi sto opp 4:45 og var hjemme i Norge allerede halv 8. Jeeez så trøtt jeg har vært i dag…Jeg sovna veldig sent i går så jeg sov bare rundt 3 timer… deretter prøvde jeg å sove litt på flyet med det ble veldig hakkete. Så i løpet av dagen i dag har jeg tatt powernaps alle stedene jeg kunne haha, og jeg gleder meg masse til å sove lenge i morgen!! Vi skal ha treningshelg i morgen og søndag, men heldigvis begynner vi ikke før 16:30! 

 

I dag har jeg vasket klær, pakket ut, og vært med Sverre og et par kompiser. Vi har hatt en kaffe ute, og deretter har vi laget taco hjemme og sett på The voice. Nå ser vi på Senkveld og chillern max – deilig!

Er du også godt plantet foran tven på fredager?

xoxo

Here are the rest of the photos from the field photoshoot. No filter or editing needed in this lovely environment! I usually never edit my photos anyway, but especially these are so beautiful on their own. I usually don´t take the time or feel the need to edit my photos, but that´s me. From one thing to another – we travelled home from Lithuania and we arrived in Norway at 7:30 this morning! Man I´ve been tired today! I have been taking naps everywhere I could haha, and I´m really looking forward to long night of sleep! Tomorrow we´ll be back in the studio for another training weekend, but luckily it doesn’t start until 16:30.

Today, I´ve been hanging out with Sverre and some friends, and we´ve had some coffee and eaten tacos! YUMMI. Now we are chilling and watching TV. What´s your favourite tv-show to watch on a friday night?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg