DAY I // PART II

Etter treningen i går dro vi ned til “Kaunas castle” , og der var et sååå fint! Vi har aldri vært i gamle byen før, så det var skikkelig koselig! Som dere ser på bilder ov er kom vi er til en nydelig solnedgang. Vi gikk litt å kikket på slottet og i området rundt før vi gikk inn i gågata for å finne os noe å spise.

Vi endte opp på en litt bortgjemt kjempekoslig indisk resturant der vi spiste “chicken korma” med deilig tilbehør, og en mango lassi. Vi var i det utforskende hjørnet og bestilte noe vi aldri hadde smakt før. Maten var veldig god! Det var forsåvidt den mango lassien også, men det var så veldig store biter med noe krydder i, og de var så harde og store at det ødela litt.. men men! Koslig hadde vi det uansett!

Da vi kom hjem til hotellet kunne jeg ikke tro mine egne øyne! Rett utenfor var det to kullsorte nydelige kattunger! Hjertet mitt smeltet totalt og vi satt ute med dem i sikkert en halv time før jeg klarte å begevege meg av flekken. De på hotellet fortalte at det var mange villkatter i området, og hjertet mitt bare sank. De var så søte, så nyskjerrige og så kosete…jeg ville bare ta dem med meg hjem, og det værste av alt var at de på hotellet var litt sånn, “vær så snill å ta dem med deg hvis du vil”…eehh OM JEG VIL? Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg tatt med meg begge to hjem på flekken! Stakkars søte små… jeg gav dem litt mat, og de var så sultne stakkars..Jeg visste ikke helt hvor lenge siden de hadde spist etc, så jeg gav dem ikke så alt for mye, men i alle fall litt. Huff jeg klarer ikke å slutte å tenke på dem. Stakkars, små, søte skapninger… Jeg håpet de skulle være der i dag morres også, men de turte nok bare å være ute når de gikk i ett med natten. Sikkert på let etter mat utenfor hotell resturanten. Under ser dere noe dårlig bilder av dem..de var så svarte og det var veldig mørkt. I tillegg satt de jo ikke akuratt stille.

Skulle ønske at hotellet eller noen andre kunne tatt litt vare på dem…Håper de klarer seg!! 

Har du opplevd noe lignende i utlandet?

xoxo

 

Here are some photos from yesterday! We went to see Kaunas castle in a part of the city where we haven’t been before. It was really really nice, and a beautiful sunset. We had some lovely Indian food in the walking street before we went back to the hotel. But when we got there I really could not believe my eyes…two beautiful kittens sat on the outside of the hotel! My heart totally melted… The hotel told me that they were wild cats. poor little ones.. I just wanted to bring them home with me. And the hotel said they wanted me to take them, hehe….I would take them home in a second if I had the possibility! I can´t stop thinking of them, so cute and innocent, probably looking for food outside the hotel restaurant. I gave them a little something to keep them going. I wish someone would take them in and care for them…I hope they make it!

Do you love animals as much as I do?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg