QUALITY CASE

Her er et av produktene jeg har testet ut de siste dagene – et deksel som jeg fikk sendt i posten fra no.mobilefun.com. Jeg har lenge lett etter et bra deksel til telefonen min, og de selger ikke mange deksler til Huawei p8 rundt omkring, så det har ikke vært helt enkelt. Jeg har prøvd noen fra Ebay, men de passer ikke alltid helt 100 %. Dette dekselet er for det første skikkelig fint, jeg digger fargen! Det er liksom så enkelt og elegant, i tillegg er det så “behagelig”. Jeg har ikke et bedre ord for det haha, men materialet både utenpå og inni skriker liksom kvalitet. Og det er jo fra Huawei så det passer absolutt perfekt til telefonen. Enda en ting som er veldig bra med dekselet er at det går rundt hele telefonen, så skjermen får mer beskyttelse enn før. Og spesielt for meg som har en så full veske så er det godt at skjermen blir lit beskytta! Jeg kan definitivt anbefale dette dekselet til andre, så hvis du sliter med å finne et deksel som passer til til telefon anbefaler jeg deg å prøve dette! Hvis du ikke har Huawei P8 selger de veldig mange andre deksler til de fleste typer telefoner.

 

Du kan sjekke ut siden HER!

Nå skal jeg avgårde for å møte et par av venninnene mine, før jeg drar videre på trening. Ha en fin lørdag videre dere!

 

Hva skal dere i kveld?

xoxo

 

 

Here are one of the products I have been testing these last few days – a phone case that I got from no.mobilefun.com. I have been looking for a really good phone case for a long time, and it´s really hard to find to Huawei p8. I´ve tried some for Ebay, but most of them don´t fit 100%.. But this cover is so nice! First of all I´m loving the colour! The look of it is so stylish and elegant. In addition to this the feel of it is so “comfortable”. I don´t really have a better description of it, but the material, both on the inside and outside is so comfortable and just screams quality. Another thing that is really good about it, is that it gives a good protection to the phone. I have a very full purse, so I think it´s a really good idea to give my phone some extra protection. I can definitely approve of this phone case, so if you have the same phone as I do, I would definitely recommend you this case! And if you have another phone, they sell many other cases for basically any type of phone. 

You can check out their page HERE!

Now I´m off to meet up with some friends before I head of to practice! i wish you all a nice Saturday evening!

What are you up to tonight?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg