FEELING FRESH


                                                                    NAILS BY @MISSNAILED IT // PULSE BELT FROM POLAR


                                              CLOCK FROM POLAR

I dag har vært en fin dag! Den startet litt sakte med å vaske litt klær, rydde litt etc, men utpå ettermiddagen var venninnen min Tiril ledig så vi tok en tur på Strømmen Storsenter sammen. Det var så koslig, som alltid! Etter at vi hadde tuslet rundt der noen timer var det på tide å få inn en treningsøkt! Sverre er fortsatt syk så det ble desverre ingen dansing i dag heller, men en god styrkeøkt ble det!

 

Jeg har nettopp fått nytt program av PT-en min Christer, og jeg digger det allerede! Det er såpass nytt at jeg bare har gjennomført det tre ganger, men jeg liker det så godt! Det er mye stabiliseringsøvelser som gjør at jeg må aktivere hele kroppen i øvelsene, og det er jeg veldig fan av. Jeg har funnet skikkelig treningsglede om dagen og koser meg skikkelig på trening. Det er så gøy å sette seg nye mål og jobbe mot dem. 
Dessuten er det skikelig digg å trene på lørdagskvelder, fordi du har nesten hele treningssenteret for deg selv! Du trenger ikke vente på apparater osv – det er digg! 

 

Nå er jeg hjemme igjen og er klar for lørdagskvelden med film og taco!

Hva gjør du i kveld?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg