NAIL ART


NAILS AND PHOTO BY ANN-TORILL // @missnailedit

NAILS AND PHOTO BY ANN-TORILL // @MISSNAILEDIT

Denne gangen har jeg fått noen elegante vakre negler, og stenene hun la på gjorde looken komplett. Hun kan liksom lage alt mulig, kreativiteten tar ikke slutt! De neglene jeg har nå har glitter, chrome, og stener som skinner i fargene som glitteret gjør. Nå skal jeg ikke konkurrere på en liten stund, så de er ikke så lange og det passer perfekt for sommeren og alt den innebærer. Disse neglene er jo ganske “enkle” til oss å være haha, men jeg kan jo ikke gå fra henne uten å ha noe som gir det lille ekstra, og et elsker jeg. Det er aldri kjedelig, og jeg er jo helt avhengige av å ha negler litt utenom det vanlige. Det har liksom blitt en del av meg det nå, å ha fine negler, takket være Ann-Torill. 

 

I dag har jeg allerede vært hos kiropraktoren, snart skal jeg treffe venninnene mine igjen – der er så hyggelig at vi har klart å treffes så mye som vi har nå i sommer, siden vi er veldig travle hele gjengen resten av året. I tillegg er det noen i gjengen som studerer i utlandet eller andre steder i landet. I dag skal vi nok bare gå litt rundt å kikke på strømmen storsenter. Etter det skal jeg ned på LSK for å danse, og deretter må jeg hjem å pakke, for jeg har jeg selvfølgelig ikke fått gjort enda…hihi, og vi reiser hjem til Haugesund I KVELD! Ææææ… jaja det skal gå! Jeg har som vanlig skrevet en pakkeliste, så så fremst jeg finner alt på den er det strengt tatt bare å putte alt i kofferten. Apropos koffert, den skal jeg gå å finne frem sånn at alt ligger klart til jeg skal pakke i ettermiddag.

 

Har du vært på ferie i sommer?

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg