ABOUT YESTERDAY


Braids by Abigail Gyamfi

I går hadde jeg og jentene en skikkelig fin tur opp til Aamodtdammen! Det var strålende vær, strålende selskap, herlig mat, og god stemning! På toppen av alt kom to venninner vi gikk på skole med ridende på de fine hestene sine! Jeg elsker hester, og endte opp med å gi resten av gulrøttene mine til dem haha. Etter en del timer der oppe begynte vi på turen ned mot Lillestrøm igjen, og der var det plutselig en sommerfugl  som landet rett foran oss og ble sittende i ro for en photoshoot! Jeg zoomet omtrent ikke på disse bildene, for jeg fikk jo tatt kamera helt inntil den. 

 

I dag var jeg i Oslo klokken 8 for å fikse neglene mine hos Ann-Torill. Som vanlig er jeg kjempefornøyd, og bilder kommer på bloggen snart. Det kommer bilder på Instagram også veldig snart, du kan finne meg der som @ronjaostensvik og Ann-torill som @missnailedit. Da jeg skulle inn til Oslo i morres skulle jeg ta 7:15 toget, og jeg våkna klokken 7:05! Å det tar ca 5 minutter å gå til toget… Herlighet, jeg hoppa opp og tok på det første og beste jeg fant, og løp ut døra! Da jeg kom på toget ble jeg omtrent overrasket over at jeg ikke hadde tatt på noe feil vei eller noe……meeen da jeg kom hjem fant jeg ut at jeg faktisk hadde klart å ta på meg undertøyet inside-out. Jaja godt ingen skulle se den. 

 

Nå skal jeg bare slappe av før trening i ettermiddag!

 

På tampen vil jeg bare si takk til alle dere som har kommentert / delt / send meg meldinger angående innlegget jeg delte i går. Det betyr så mye for meg <3

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg