THE FOURTH

Dette blir en lang bilde-serie, selv etter mye utplukking haha. Det var så sinnsykt mange biler ute på veien og så mange var skikkelig kule! Dermed ble det mange bilder med i dette innlegget, men hvis dere er like glad i kule bilder som det jeg er så har du mange bilder å se frem til i alle fall! Enjoy!

Nå skal jeg gå i gang med litt av hvert, blandt annet rydde inn i den nye kommoden vår. Hvis jeg blir ferdig å rydde før jeg må dra tenkte jeg å farge etterveksten min, men vi får se hva jeg får tid til. Etterhvert drar jeg ned til dansestudio for å trene. I dag er det standard som står på planen. For øyeblikket er de fleste andre av danserne på en camp i Danmark, som vi hadde veldig lyst å dra til, men som vi i år dessverre ikke fikk råd til, så det er veldig trist. Men det betyr ikke at vi ligger på latsiden her hjemme! Nå er det bare å legge ned ekstra work her hjemme. 

 

Men hvis jeg skal få tid til alt jeg har sett for meg i dag får jeg se å komme i gang!

xoxo
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg