SUMMER FLOWERS


                  PHOTOS BY SASHA MUNTEANU // NAILS BY MISS NAILED IT // WATCH PROM POLAR 

For en fin dag det var i går! Jeg var ute med venninnen min Malin fra 12 til 4, da tok vi en kaffe samt vandret litt rundt på senteret for å gjøre et par ærend. Jeg fant endelig en aktivitetskalender, så den har jeg nå hengt opp på rommet, den kan jeg legge ut bilder av senere. Etter vi hadde gått rundt på senteret så dro Sverre og jeg for å trene, og etter det igjen dro vi til byen å møtte Mali igjen, samt Sasha. Det var jo 4 juli i går, og her i Lillestrøm arrangeres landets største bilparade med mange mange amerikanske biler. Jeg tok bilder av veldig mange bilder, så jeg skal plukke ut de kuleste og legge ut til dere! Etter å ha sett på paraden gikk vi ut for å spise litt, det var en kjempekoselig kveld!

 

I dag skal jeg og Malin ned for å hente kommoden Sverre og jeg gikk for å kjøpe i går, fordi de ikke hadde den inne her på strømmen. Etter det tenkte vi å gå en tur ute i finværet. Deretter bærer det ned i studio for å danse! 

 

xoxo

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg