SUNNY WATERFALL


  // PHOTOS BY SASHA MUNTEANU // EARRINGS FROM GLITTER // JACKET FROM TALLY WEIL // NAILS BY MISS NAILED IT //

 

Nok en ny flott dag! I dag skal jeg først og fremst ut for å ta en kaffe med ei venninne og catche up litt. Det gleder jeg meg skikkelig til! Etter det skal Sverre og jeg ut for å kjøpe en kommode rett og slett, og etter det bærer det avgårde til dansestudio. I går kveld tilbragte vi kvelden på Fresh Fitness der jeg hovedsakelig løp og syklet, men så avslutta vi økten med litt diverse mageøvelser sammen. Dere kan se en av øvelsene på vår Instagram @legactions.

 

Nå må jeg gå å gjøre meg litt klar!

xoxo

————-

New day, new opportunities! Today I´m first of all going out to meet up with one of mye friends to catch up, and I´m really excited. After that Sverre and I are buying some furniture actually! And after that again, we are going to the studio to dance. yesterday evening we spent at the gym working out. I did mostly cardio by running and cycling, but also some core exercises. You can see some of it on our Instagram @legactions

Now I gotta go and get ready!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg