ENJOYING THE SUN


 

I går var jeg og gutta ute nesten hele dagen å nøt sola! Det var helt sykt varmt, så det var bikini hele dagen. Vi grilla og koste oss mens vi hørte på musikk og solte oss. I dag har det også vært strålende vær, så det var veldig deilig å vøre i studio i dag morres før det ble for varmt. I løpet av dagen har vi egentlig bare chilla etter trening, samt vært ute med en kompis fra Haugesund som var her i dag! Vi tok litt bilder…men det viste seg at minnekortet sto i pcen…så ingen bilder fra i dag gitt. Men men sånn kan det gå. 

 

I dag har jeg enda mer vondt etter den treningen jeg hadde for to dager siden haha – herlighet armene min er helt mørbanka…Men heldigvis er resten bra igjen, så jeg tenker å dra på treningssenteret for å løpe eller sykle litt i morgen formiddag før det blir dansetrening utpå ettermiddagen. 

 

Jeg liker søndager godt, det er liksom en rolig dag der man har tid til så mye, rett og slett fordi det ikke er så mye annet å gjøre/som skal gjøres. Dermed får hvertfall jeg rompa i gir til å gjøre litt ting som å vaske klær, rydde litt etc,  tillegg til at man har god tid til å trene eller gjøre andre ting.

Hva bruker du søndager til?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg