BYHS // LAKE VIEW

Som dere vet er jeg ambassadør for klesmerket BYHS clothing, og hele antrekket (minus skoene) på bildene over er fra den nyeste kolleksjonen deres. Jeg digger den sorte tightsen, siden den for det første er veldig behagelig, men også fordi den går til absolutt alt! Du kan ha hva som helst på overkroppen, for eksempel den tilhørende overdelen! Jeg var dessuten heldig nok til å få være med å prøve de første prøvene, og jeg fikk si min mening om passform etc. Etter et par små endringer var alle plaggene klare og de passer perfekt! Jeg føler meg rett og slett skikkelig sporty og fresh i dette antrekket! 

Hvis du ønsker 10% rabatt på noe fra www.byhs.no kan du bruke rabattkoden min “ronjao10”! 

 

Disse bildene ble tatt i Sverige da vi var på midtsommarfest der nylig. Og det er rett og slett nydelig der, spesielt når været er så fint som det var her. Det er så og si null dekning der, og hvertfall ikke internett, haha! Dermed må man finne på litt andre ting å gjøre! Vi tok bilder, lekte leker ute, hadde quiz og spiste god mat. Faktisk ganske deilig å ikke være pålogget til enhver tid, men enda deiligere å logge på igjen på vei hjem! haha

 

Nå skal jeg ut med gutta å grille i finværet!

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg