WATERFALL // SNEAKPEAK


PHOTO BY SASHA MUNTEANU // JACKET FROM TALLY WEIL // NAILS BY MISS NAILED IT

Her er et av bildene Sasha tok av meg i går! Det var nydelig vær, og det var rett og slett en fin dag! Jeg er snart ferdig å sortere bildene, så da kommer det hele innlegget veldig snart. I tillegg har jeg fått det nye kameraet mitt opp å gå, så jeg gleder meg skikkelig til å begynne å ta bilder med det i morgen!! Jeg skal også dele bilder av kameraet med dere sånn at dere kan se hvilket jeg til slutt bestemte meg for å kjøpe. Herlighet jeg har brukt “100 år” på å bestemme meg, men jeg er tilfreds med valget mitt og gleder meg veldig til å få testet det ut skikkelig!

 

Nå er det på tide å nyte fredagskvelden med litt knask og film!

Hvordan liker du å tilbringe fredagskvelden?

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg