COFFEE TIME

                                                           

På varme dager er det deilig med litt kald drikke, så etter en lang dag i solen bestemte jeg og Sasha oss for å ta en iskaffe på Kaffebrenneriet. Jeg pleier å synes den varme caffe-moccaen er veldig god, men denne is- kaffe-moccaen var dessverre ikke så god som den så ut, hehe! Nå er ikke  jeg tidenes kaffe-elsker heller da..men men, hyggelig var det uansett! 

Dagen i går gikk med til å kjøpe nytt kamera (!!!!!), undervise i brudevals, ta bilder, traske rundt på senteret og trene. Det er skikkelig lenge siden jeg har løpt intervaller så i dag er jeg helt mørbanka! Og i tillegg til det hadde jeg en skikkelig god økt på rygg og mage. Så i dag er jeg mildt sagt støl, spesielt i leggene og armene faktisk. 

 

Nå skal jeg bare spise litt før jeg legger avgårde mot studio i finværet for å trene standard – og apropos standard, jeg har noen skikkelig spennende nyheter, som jeg skal skrive om snart!

 

Hva skal dere i dag? 

xoxo

2 kommentarer
    1. You’ve made some really good points there. I looked on the net to find out more about the issue and found
      most people will go along with your views on this website.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg