FORTRESS WALK

  
  
  
SHOES BY NIKE FROM FOOTWAY // NAILS BY MISS NAILED IT // JACKET FROM TALLY WEIL // WATCH FROM POLAR

Herlighet som dagene går, og jeg prøver å få kontroll på sommeren haha. Det er alt for mye å finne ut av å planlegge altså, til tross for at jeg ikke har så mye jobb. Vi skal egentlig reise å trene litt i utlandet, men det går ingen fly dit vi skal?? Hva i alle dager, ikke i det hele tatt…så hva skal jeg liksom gjøre da?? Jeg får se om jeg finner ut av noe ellers blir det ingen tur! Etter det må jeg finne en uke hvor jeg har tid til å reise hjem til Haugesund. I tillegg må vi planlegge den dagligdagse treningen rundt jobben til Sverre etc. Alltid mye å holde styr på, så får satse på at jeg finner it av det etterhvert!

 

Ellers hadde vi en privattime i latin i dag for å gjøre klar planen for egentrening i sommer, så nå er vi klare for sommeren! Nå skal jeg sette meg ned å lage plan rett og slett – wish me luck!

 

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg