AKERHUS FORTRESS

Jeg har faktisk aldri vært på Akershus festning før – til tross for at jeg elsker historie og gamle bygg, og har bodd i Lillestrøm i snart 3 år. Men uansett bedre sent enn aldri! Dessverre var museumet og de guidede visningene stengt, så det får vi gjøre en annen gang. Likevel var det veldig spennende å gå rundt på gammel grunn å se. Men aller helst ville jeg gått inn!! 

 

I dag har jeg egentlig ikke gjort noen ting annet enn å sitte inne å sortere litt bilder etc, men nå skal jeg snart ut å nye været litt mens det enda er fint! Etterhvert skal jeg avgårde til studio for å trene litt. Vi driver å fikser litt på koreografiene våre i noen danser, og det er skikkelig tidkrevende omg… Men det er også skikkelig moro, spesielt siden vi lager det sel og vi står frie til å lage noe vi selv vil ha og liker. Satser på å bli ferdige i dag sånn at vi kan begynne å trene på dem fremover.  

 

Forresten , Imovie på denne Macen vil bare absolutt ikke starte opp, så det ser ikke ut som at jeg får laget vlog fra turen vår til Kaunas…skikkelig kjedelig! Men men, jeg skal se hva jeg får gjort med det..

 

Hvordan er været der du er?

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg