VACAY

Nå er skolen over, og dermed er det ikke noe mer jobb der før til høsten igjen. Men i dag skal vi ha sommerlunsj, så det blir veldig koslig! Etter det skal vi avgårde til Sverige av alle steder. Der har vi ikke Wifi så det blir ikke noe blogging før jeg kommer tilbake på søndag, men jeg skal ta masse bilder som jeg kan dele med dere når jeg kommer hjem igjen! 

Jeg har også bilder igjen fra turen jeg og mamma hadde til Oslo, vi var blant annet på Akershus festning som dere ser et bilde fra over! Uansett, så må jeg komme meg avgårde på denne avslutnings-lunsjen sånn at jeg ikke blir sen! 

Hva skal du i helgen? Har du ferie nå?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg