CASTLE TRIP

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with m6 preset

Det første jeg og mamma gjorde etter å ha fikset neglene våre var å dra ned til slottet! Det var jo for det første helt fantastisk vær, så det var den ultimate dagen for å dra ut! Jeg synes det er så fint rundt slottet – spesielt slottsparken. 

Derfra gikk vi nedover Karl Johan, og der var det såååå mye folk, herlighet! På det tidpunktet begynte vi å bli veldig sulte så vi gikk for å finne et sted for å spise. Mamma hadde aldri vært på Friday´s før så da bestemte vi oss for å spise der. Det gikk overraskende fort å få maten til at det var så mange mennesker der. Vi spiste en deilig kylling BLT sandwitch.

Etter å ha fått litt mat i magen gikk vi nedover gaten og kikket litt i diverse butikker osv. Deretter gikk ferden videre til litt severdigheter som det kommer bilder fra senere!

 

 

I dag har jeg vært litt på jobb, og nå sitter jeg egentlig bare hjemme og spiser og slapper litt av før trening i kveld. Vi skal ha privattime, så skal jeg undervise barna, og til slutt er det fellestrening – en helt vanlig mandag egentlig!

Hvordan er en vanlig mandag for deg?

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg