JUST AROUND THE CORNER

NM nærmer seg i en kjempefart og vi gleder oss skikkelig! Heldigvis er det litt tid igjen til å gjøre den siste innsatsen i forbredelsen. NM holdes her i Lillestrøm og går over to dager en dag med standard og en dag med latin. I dag skal vi i studio for å ha styrketrening samt finaletrening, før vi i morgen flyr avgårde til Litauen for å ha litt oppkjøring der! Vi gleder oss sykt til NM, og håper mange kommer å ser på!

 

Frem til NM er det egentlig bare å holde seg friske og fortsette slik som vi gjør, så har vi som sagt oppkjøring i Litauen de neste dagene, deretter er det oppkjøring her i Lillestrøm søndag og mandag. Det er alltid nerver involvert i en viktig konkurranse, men jeg synes som regel det å ha litt nerver hjelper så lenge det ikke blir for mye av det haha! Frem til NM må jeg bestemme meg for hvordan hår og sminke skal være de ulike dagene samt gjøre klar alt av kjoler, sko osv! Jeg skal prøve å dele litt av forbredelsene til NM, kanskje i en VLOG eller to! 

 

Nå skal jeg gå å finne frem treningstøy til etterpå!

Kommer du å ser på?

xoxo
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg