SUNNY DAYS


Som dere kan se er jo været her helt fantastisk! Det ble faktisk for varmt etter en stund siden det ikke var noen vind. Så da jeg gikk jeg inn for å finne meg noe kaldt til å slukke tørsten med. Jeg har bestemt meg for å slutte å drikke brus igjen, noe jeg har gjort en gang tidligere også, men som jeg falt litt fra etter en del måneder. Men av og til får jeg skikkelig lyst på noe med kullsyre, så i alle fall enn så lenge så har jeg funnet ut at jeg kan lage saft blandet med taffelvann! Det smaker jo omtrent brus, men det er uten tilsatt sukker. Så det er hvertfall et fint alternativ for meg til jeg klarer å vende meg helt av med det. Misforstå meg rett, jeg kommer definitivt til å ta meg et glass brus nå og da, men hvertfall fram til NM skal jeg ikke drikke noe brus, for jeg vet jo selv at når man er over den værste avvendingsperioden så får man ikke så lyst på det lenger, og sa smaker det dessuten sykt mye bedre når man først drikker det. Det samme har jeg gjort med chips. Så jeg ser frem til en liten “avvendingsperide” nå egentlig, for jeg vet jeg føler meg så mye piggere etterhvert!

Man blir så sykt avhengig av sukker at det er helt latterlig, og jeg klarer definitivt ikke å slutte med det. Men jeg tenker å ta for meg en ting av gangen, sånn at jeg klarer å begrense inntaket, samtidig som jeg fortsatt skal kose meg med is på varme sommerdager, snop i helgene osv osv! Jeg skal ikke legge skjul på at jeg digger godteri, men de dagene jeg spiser mye av det føler jeg meg skikkelig slapp og dårlig, mens de dagene jeg får i meg lite sånn, og mye annen skikkelig mat har jeg så mye mer energi! Så målet mitt fremover er egentlig bare å trene masse samt spise masse god sunn mat. Men likevel kose meg masse!

 

Hvordan er ditt forhold til godteri?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg