TUESDAY SESSIONS


PHOTOS BY CELINE DEHLI CLEVE // TIGHTS AND SPORTS BRA FROM BYHS CLOTHING // TOP FROM PUMA // SHOES FROM NIKE 

Det begynner å bli en stund siden disse bildene ble tatt, men nå endelig har jeg kommet meg gjennom om valgt ut noen bilder å dele med dere! Disse er tatt fra en av tirsdags øktene vi har på LSKDans sammen med gjengen. Som dere ser er det supergod stemning og hardt arbeid på gang. Vi har en fysioterapaut, Mari annen hver tirsdag, og en tidligere RG gymnast og nå instruktør, Siri annen hver tirsdag. Dette er fra en av de tirsdagene vi har Mari, hvor vi øver på diverse øvelser og fokuserer på å utføre dem med god teknikk.

Man blir som regel skikkelig god og stiv av disse øvelsene, men det er likevel ganske moro! Spesielt når man gjør litt sånne par-øvelser, og samarbeider! 
Apropos slitsomme ting, i dag hadde jeg først en ganske krevende kjøretime hvor jeg skulle finne veien til en hel haug med steder, på egenhånd! Og jeg er ikke akkurat kjent inne i Oslo osv! Men jeg fant frem til alle stedene heldigvis! Så jeg vil si det gikk ganske greit, selv med et par feil veier på veien haha. Etter det dro jeg på jobb, og deretter på trening. Det var en veldig fin latintrening, men jeg kjente at jeg var skikkelig utslitt på slutten av treningen! 

Nå har jeg fått i meg mat, og sitter å slapper av sammen med de jeg bor med. Så da gjenstår det bare å pusse tenna og komme seg i seng rett og slett – tidlig opp i morgen igjen . Nattaaaa

 

xoxo

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg