THANK YOU ALL


 

Først av alt må jeg takke alle dere fine mennesker som har lest innlegget jeg la ut i går, og har skrevet tilbake til meg. Det betyr så mye å høre det, spesielt siden jeg brukte en del tid på å få ut det innlegget. Det er jo absolutt ingen hemmelighet at forhold kan være kompliserte, men likevel er det litt skummelt å legge ut sånne personlige innlegg. Men den flotte responsen jeg fikk har gitt meg skikkelig inspirasjon til å ta opp litt personlige emner, og jeg har et par innlegg på gang. Men kjenner jeg meg selv rett tar det sikkert litt tid før de kommer ut, hehe. 

Jeg har fått noen spørsmål om å legge ut innlegget på engelsk, så jeg kommer rett og slett til å poste det samme innlegget igjen, men på engelsk! Så vet dere det 🙂 

 

I dag har jeg undervist i matte, og kunst og håndverk på skolen med en herlig gjeng fra 10.klasse. De er alltid morsomme å ha timer med! Etter jobben dro jeg hjemom for å spise, og deretter dro jeg avgårde til studio. Der hadde jeg først dansekurs for de små søte 3-4 åringene, deretter øvde vi samt to andre par på et show vi skal ha på søndag! Dette skal jeg skrive litt mer om etterhvert. Til slutt hadde vi en standard trening sammen med de andre parene i klubben. 
Nå er jeg egentlig ganske sliten og koser meg med litt kvelds før jeg skal legge meg…jeg skal opp skikkelig tidlig i morgen pga kjøretimer så det er bare å komme seg i seng hehe!

Sov godt alle sammen!

xoxo

——————————————————————————————————————————————————————————————————

First av all, thank you all so much for all the positive feedback yesterday! I am overwhelmed by all the readers and nice comments…I will post the same post in english very soon! 

Today I´ve been working, teaching a dance class, working on a show, and had a ballroom dance practice! So I am pretty tired now, enjoying some food before I´ll head to bed. I am getting up super early tomorrow, so I really want to get alle the sleep I can get!

Sleep tight!

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg